reklama w internecie
 

Kiedy chcemy zwiększyć rozpoznawalność naszej firmy, warto pomyśleć o skutecznej reklamie. Najprostszą drogą na początek jest rozpoczęcie kampanii za pośrednictwem sieci. Reklama w internecie to narzędzie, które znacznie podniesie szanse dotarcia do Twoich przyszłych klientów.

Banery reklamowe

Format używany do wyświetlania reklam na stronach internetowych. Internetowe banery reklamowe można łatwo dopasować rozmiarami do wymagań stron wyświetlających reklamy. Do zalet można zaliczyć przede wszystkim ogromny potencjalny zasięg oraz możliwość pokazania marki w interesujący sposób dzięki dobrze zaprojektowanej grafice. Pamiętaj, że tylko atrakcyjnie i profesjonalnie wyglądające banery reklamowe będą skuteczną reklamą.

Artykuły sponsorowane

Przeważnie są one częścią dużej kampanii reklamowej lub kierowane do dużo mniejszych przedsiębiorstw. Należy zainwestować w kilka artykułów, jeśli chcemy, aby nasza reklama była bardziej skuteczna. Artykuły muszą być interesujące. Autor przygotowujący artykuł powinien posiadać „lekkie pióro” oraz doświadczenie i podstawową wiedzę na temat, o którym pisze. Artykułami sponsorowanymi może zająć się też agencja reklamowa, która przygotuje całą strategię.

Reklama Google AdWords

Według badań to skuteczna reklama kontekstowa. Składa się z następujących elementów:
– nagłówek – posiada maksymalnie do 20 znaków. Tytuł musi zawierać słowa kluczowe;
– główny wiersz opisu – opis powinien nawiązywać do tytułu i skupić się na jego głównych elementach;
– drugi dodatkowy wiersz – rozwija cechę opisu głównego;
– adres URL – powinien być podzielony na dwie części. Jedna, to domena reklamowanej treści, a druga to adres docelowy. Może różnić się od głównego.

Dodatkowo reklamy mogą być również pokazywane w formie graficznej lub video. Wszystko zależy od preferencji klienta. AdWords to reklama w internecie niezmiennie ciesząca się dużą popularnością.

Reklama RTB

Real-time bidding to jeden z najnowszych rodzajów reklamy. Jest to automatyczny system, w którym dla każdej odsłony przez użytkownika internetu odbywa się oddzielna aukcja. Wygrywa i wyświetla się ta reklama, która posiada odpowiednio dużą stawkę. Całość procesu trwa milisekundy. Skuteczna reklama RTB jest kierowana do konkretnego użytkownika, który był na naszej stronie. Wymaga niewielkiego budżetu, ale ich działanie będzie najbardziej korzystne dla większych przedsiębiorstw.

Reklama w social media

Bardzo popularna, ale również prosta forma reklamy. Cenną przestrzenią reklamową będą profile Twojej firmy w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy YouTube. Najskuteczniejszą formą reklamy na portalach społecznościowych będą materiały wideo i fotograficzne. Docierają one do bardzo dużej liczby odbiorców. Stworzone na potrzeby reklamy w social mediach materiały można też wykorzystać w innych kampaniach, np. AdWords. W stworzeniu odpowiednich materiałów reklamowych pomoże Ci agencja reklamowa z doświadczeniem w tego typu projektach.

 

Oczywiście typów i sposobów na zorganizowanie reklamy internetowej jest znacznie więcej. Jeśli nie wiesz, co będzie najlepsze dla Twojej firmy, pomoże Ci nasza agencja reklamowa Adah Advertising. We współpracy z Tobą opracujemy i wdrożymy najlepsze rozwiązania, żeby reklama w internecie dała Ci maksymalnie dużo korzyści biznesowych.

 
Photo on Foter.com