ADAH-PUeUP-Ksiega-znaku
Trudno działać w internecie bez identyfikacji wizualnej naszej firmy. Warto wiedzieć, czym one są i dlaczego potrzebujemy usługi graficznej.

Projekty graficzne a kultura obrazu

Dzisiejsza kultura i komunikacja zostały zdominowane przez media wizualne. Dlatego, żeby nasza firma mogła wpasować się w światowe standardy, warto zadbać o odpowiednie projekty graficzne i identyfikację wizualną dla firmy. Na przykład niezbędnym elementem corporate identity firmy jest logo. To podstawowe narzędzie promocji, z którym jest kojarzona Twoja marka. Powinno być dobrze zaprojektowane, aby przyciągać uwagę klientów. Doświadczony projektant powinien brać pod uwagę, jak oddać wyjątkowy charakter marki oraz wyróżnić ją na tle konkurencji. Przy wyborze grafika i agencji reklamowej, która projektuje Twoje grafiki, warto brać pod uwagę ich doświadczenie w tworzeniu nowoczesnych projektów graficznych.

Banery reklamowe

Baner reklamowy w internecie powinien przyciągać uwagę prostotą oraz estetyzmem. Najlepiej postawić na czytelną grafikę, duży rozmiar oraz odpowiednio wyraźną czcionkę. Dobrze jest udać się do profesjonalnej agencji reklamowej lub grafika, który pomoże nam odpowiednio zaplanować nasz projekt, tak by trafił do, jak największej liczby odbiorców. Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia, powinieneś skonsultować projekt ze specjalistą, by uniknąć popełnianych często błędów. Ważną kwestią jest zwrócenie uwagi na budżet, jakim dysponujesz. Dotyczy to szczególnie małych firm. Banery graficzne pozwalają na stworzenie imponującego zasięgu kampanii reklamowej. Oczywiście, wszystko powinno być odpowiednio przemyślane, szczególnie jeśli chodzi o wybór hasła i miejsce umieszczenia banneru. Warto pamiętać, że nieodpowiednia reklama może dać efekt odwrotny do zamierzonego. Reklamy nie powinny być nachalne oraz pojawiać się w postaci spamu, ponieważ wzbudzają wtedy powszechną niechęć.

Jak powinna wyglądać reklama graficzna?

Przy wyborze banneru, należy zwrócić uwagę na precyzję w projektowaniu grafiki. Przede wszystkim:

  • wybrać odpowiednie zdjęcie wybranego produktu, Zdjęcie powinno być w dobrej jakości.
  • widoczne logo,
  • hasło przyciągające odbiorcę – powinno zawierać słowa kluczowe oraz być lekkie i chwytliwe. Czasami wystarczy tylko jedno lub dwa zdania, lecz przyciągające uwagę,
  • wezwanie do działania – np. przycisk „Zobacz” z odesłaniem do Twojej strony internetowej.

Photo on Foter.com